Documente necesare pentru înscriere în format electronic
(conf. Art 3.5. din Regulamentul UTCN)

  1. Cerere de înscriere – se completează online. Pe baza ei se va genera fișa de înscriere, în dosarul electronic al candidatului;
  2. Diploma de licenţă (sau echivalentă) sau adeverinţă de absolvire (numai pentru promoţia din anul curent);
  3. Supliment la diplomă pentru promoţiile anterioare;
  4. Declaraţie pe proprie răspundere privind numărul de ani în care candidatul a beneficiat de alocaţie bugetară la studii de tip master — se descarcă de pe platformă (Ex: pentru promotia din anul curent, declaratia se completeaza cu 0 ani);
  5. Certificat naştere;
  6. Cartea sau buletinul de identitate;
  7. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
  8. Dovada achitării taxei de înscriere (chitanța sau OP-ul) sau acte doveditoare privind scutirea de taxă (conform Art. 3.3 din Regulamentul UTCN privind admiterea la studii universitare de master);
  9. Adeverinţă medicală, eliberată de medicul de familie sau de dispensarul teritorial sau de întreprindere – după caz – de care aparţin. Candidaţii cu afecţiuni cronice vor prezenta o adeverinţă medicală vizată de comisiile medicale județene de orientare școlară și profesională, în care se va menționa ­– în mod expres — gradul deficiențelor, localizarea acestora, conform criteriilor medicale de orientare școlară și profesională. Nedeclararea acestor afecțiuni poate atrage după sine consecințele instituționale în vigoare. Valabilitatea adeverinței medicale este de trei luni de la data eliberării conform legislației în vigoare.
  10. Dacă este cazul, acte doveditoare privind finanțarea studiilor de la universitatea absolvită;
  11. Proiectul de cercetare pentru proba orală (la proiectul de cercetare se anexează și CV-ul în format Europass).